هایپر مارکت های تهران
نوشته شده توسط : nasrin

هایپر مارکت های تهران

هایپر مارکت های تهران انواع کنسروها
خیلی از مواد غذایی را می‌توان به صورت کنسرو تهیه کرد، انواع کنسرو را هم اگر برای چند ماه یک جا خریداری کنید هیچ مشکلی ندارد.بهتر است برای تهیۀ یک کنسرو سالم، در مورد ویژگی های آن تحقیق کنید تا هنگام خرید و یا بعد از آن دچار مشکل نشوید. کنسرو نیز متشکل از طیف وسیعی است.از انواع پر مصرف کنسرو می‌توان، کنسرو نخود، لوبیا، ذرت، رب گوجه، هایپر مارکت های تهران انواع کنسرو ماهی و …. را نام برد.

انواع سبزی

سبزی های مصرفی خانواده ها انواع مختلفی را شامل می‌شوند، سبزی خوردن، سبزی آش، سبزی پلویی، فلف دلمه ای، هایپر مارکت های تهران سبزی کوکو و… که به صورت تازه و منجمد می‌توان آن را خریداری و مصرف کرد.

محصولات بهداشتی و شوینده ها

انواع پودرهای ماشین لباس شویی و مایع دستشویی و ظرفشویی
شامپو و انواع صابون و محصولات بهداشتی شویندۀ بدن اعم از ژل ها و شامپوهای بدن
انواع محصولات بهداشتی دهان و دندان
محصولات پنبه ای، شامل دستمال های کاغذی، پد های بهداشتی و دستمال مرطوب و انواع پدهای آرایشی
هایپر مارکت های تهران محصولات پلاستیکی مانند انواع کیسۀ زباله، کیسه های فریزر در سایزهای مختلف و انواع وسایل یکبار مصرف.

انواع سس و رب

این دسته از مواد غذیی شامل انواع سس سالاد، سس کچاب و گوجه می‌باشد. رب های گوجه فرنگی کنسروی و شیشه ای هایپر مارکت های تهران را نیز در لیست خرید مواد غذایی خود بگنجانید.

خرید کنسرو و کمپوت

در این بلاگ‌پست سعی کردم مجموعه‌ای از وسایل کاربردی و مورد نیاز را فهرست کنم. قاعدتاً وسایل این فهرست می‌تواند برای هر کسی، بنا به نیاز او کم و زیاد شود.خیلی از این لوازم را می‌شود نخرید یا نداشت. خیلی‌ها را هم می‌شود از خانۀ پدر و مادر آورد. خیلی‌های دیگر را هم می‌شود دست دوم خرید. بعضی چیز‌ها را هم می‌شود بعداً خرید تا خرجتان یک‌دفعه زیاد هایپر مارکت های تهران نشود. خیلی چیز‌ها را هم ننوشته‌ام؛ اما بسته به نیازتان، می‌توانید آن‌ها را بخرید.

خرید انواع کنسرو و کمپوت

باتوجه‌به قیمت‌های حداقلی درج‌شده در مقابل هرکدام از این وسایل، پیش‌بینی می‌کنم برای شروع یک زندگی کاملاً مستقل، یعنی خرید تمام وسایل از اول، حدود ۱۰تا۳۰ میلیون پول لازم است. این عدد بسته به کیفیت و جنسی که شما خریداری می‌کنید، قطعاً کم و زیاد می‌شود. یادتان باشد که شما می‌توانید به این فهرست هر چیزی که می‌خواهید اضافه و یا از آن کم کنید.در انتهای این بلاگ‌پست هم فهرستی از غذاهایی که زیاد استفاده می‌شود آماده کرده‌ام؛ برای زمان‌هایی که نمی‌دانید هایپر مارکت های تهران چی درست کنید.با خوردن مواد غذایی، بدن انسان از دو منظر دچار تغییراتی میگردد.

مواد فریزی و پروتئین ها

گوشت قرمز، شامل گوشت گوساله، گوسفند و بره می باشد. انواع گوشت سفید نیز شامل مرغ، ماهی، بلدرچین و… هستند.مواد پروتئینی را باید به صورت تازه خرید و مصرف کرد. خرید این مواد غذیی به صورت ماهانه می‌تواند فساد آنها را در پی داشته باشد.قارچ هم در این دسته جای می‌گیرد و مصرف آن باید به صورت تازه انجام شود. البته می‌توانید برای مدت زمان هایپر مارکت های تهران طولانی آن را به صورت اسلایس در یخچال و فریزر نگهداری کنید.

خرید انواع ترشیجات

منظر اول سردی و گرمی بدن است. بعضی از مواد غذایی، گرما بخش جسم آدمی هستند و برخی سرد کننده (سست کننده).منظر دوم تری و خشکی یعنی میزان آب بدن. بعضی از مواد غذایی رطوبت بخش هستند و باعث زیاد شدن مایعات بدن هایپر مارکت های تهران می گردند و برخی خشکی دهنده هستند و باعث زیاد شدن املاح بدن می گردند.

خرید ترشیجات

لازم به ذکر است میزان تاثیر مواد غذایی از لحاظ هر یک از دو منظر فوق الذکر، خود دارای درجه و مرتبه می باشد به طور مثال امکان دارد یک مواد غذایی از لحاظ گرمی دارای درجه بسیار بالا و از لحاظ تری در درجه پایینی باشد.ضمناً برای تعدیل طبع یک ماده غذایی می توان از ترکیب آن با مواد غذایی دیگر که دارای طبع مختلفی با آن هست به عنوان مصلح استفاده نمود به طور هایپر مارکت های تهران مثال برای تعدیل سردی ماست می توان آنرا با موسیر میل نمود.

[caption id="attachment_465" align="alignnone" width="278"]هایپر مارکت های تهران هایپر مارکت های تهران[/caption]

محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

غیر از مواد غذایی رفتارها، محیط و احساسهای مختلف همچون شادی، ترس و … نیز اثرات گرما یا سردی بخش و تر و خشک هایپر مارکت های تهران کننده دارند.خورش های ایرانی نیز با توجه به ترکیبات و ادویه مورد استفاده، دارای طبع متعادل هستند.

خريد کنسرو و غذاي آماده در سوپرمارکت اينترنتي

لبنیات : کره، ماست چکیده، شیر محلی تازه گاو و شیر گوسفند
صیفی جات: خربزه، خیار چنبر، طالبی و گرمک
میوه ها: انجیر تازه و خشک، انگور، خرما، سیب شیرین، قیسی، گیلاس، گلابی، موز، مویز، بالنگو، اقسام توت و کشمش
ریشه ها: انوع ترب، زردک، سیب زمینی ترش، شلغم و هویج

خرید مواد غذایی بسته بندی شده

سبزی ها: شبدر، تربچه و ترب
حبوبات: گندم و اقسام لوبیا
گوشتها: جگر سیاه و سفید، پاچه، گوشت گوسفند (بره)، بوقلمون، مرغ محلی، میگو، زبان و چشم
مغزهای گیاهی: بادام درختی شیرین، بادام زمینی، تخم طالبی، تخم خربزه و کنجد
متفرقه: شیره انگور، روغن کنجد، روغن گاو، دنبه، روغن بادام تلخ، ارده، سمنو و خاکشیر

خرید مواد غذایی پروتئینی

لبنیات : پنیر کهنه
صیفی جات: بادنجان و فلفل سبز
میوه ها: انبه، به، زیتون و نارگیل
ریشه ها: چغندر، پیاز، سیر، کلم قمری و موسیر
سبزی ها: برگ چغندر ، پونه، نعناع، پیازچه، ترخون، مرزه، تره تیزک (شاهی)، جعفری، رازیانه، ریحان، شاهتره، شنبلیله، شوید، کرفس، اقسام کلم بستانی، گزنه، مارچوبه، تره و تره فرنگی

انواع محصولات غذايي در سوپرمارکت اينترنتي

حبوبات: جوی دوسر (چاودار)، لپه، نخود و برنج کته ای
گوشتها: آهو، اردک، گاو (هرچه سن گاو بالاتر باشد، سردی آن بیشتر می شود و در گروه سرد و خشک جای می گیرد)، بلدرچین، گنجشک، شتر مرغ، شتر، کبوتر، خروس، کباب و دل
مغزهای گیاهی: بادام هندی، بادام درختی تلخ، بادام کوهی، پسته کوهی، پسته، تخم آفتابگردان، چلغوز، فندق و گردو
ادویه ها: آویشن، اسپند، چای سبز و سیاه، خردل، دارچین، انیسون، زردچوبه، زعفران، زنجبیل، زنیان، زیره، سیاهدانه، فلفل، کاکائو، گلپر، وانیل، هل و نمک
متفرقه: روغن زیتون، شیره خرما، عسل، شکر سرخ یا سفید و عرق بهار نارنج

انواع محصولات غذايي منجمد در سوپرمارکت اينترنتي

میوه ها: شاه توت، تمشک، آلبالو، ازگیل، انار ترش، بالنگ، تمر هندی، زالزالک، زرشک، ذغال اخته، سنجد، غوره، کنار، گریپ فروت، لیمو عمانی، نارنج، به ترش، لیمو ترش و سیب ترش
سبزی ها: ترشک، ریواس و گشنیز
حبوبات: ارزن، باقلا خشک، برنج (آبکش)، جو، ذرت، عدس و ماش
گوشتها: بز، قلوه، سیرابی و شیردان
مغزهای گیاهی: بلوط خوراکی و شاهدانه
ادویه ها: سماق، نشاسته و قهوه
متفرقه: شکر فراورده شده صنعتی، سرکه و آبغوره

خريد محصولات غذايي منجمد

لبنیات : پنیر تازه، خامه، دوغ، ماست، سرشیر و شیر پاستوریزه
صیفی جات: خیار، اقسام کدو، گوجه فرنگی، هندوانه و کدو حلوائی
میوه ها: آناناس، توت فرنگی، آلو، آلوچه، انار شیرین، پرتقال، زردآلو، شفتالو، شلیل، کیوی، لیمو شیرین، نارنگی، هلو، آب هایپر مارکت های تهران فشرده انار

چاشني و افزودني

ریشه ها: سیب زمینی
سبزی ها: اسفناج، بامیه، خرفه، قارچ خوراکی، کاسنی، کاهو و لوبیا سبز
حبوبات: باقلا تازه و نخود سبز
گوشتها: انواع ماهی و مغز گوسفند
مغزهای گیاهی: تخم کدو، تخم هندوانه، خشخاش و به دانه
متفرقه: اسفرزه، گلاب و ماء الشعیر

خرید انواع کنسرو و غذای اماده

برای بخشی از افراد خریدهای روزانه دردسر ساز و باعث استرس خواهد بود به خصوص افرادی که به دلایل شغلی وقت زیادی برای خرید ندارندزمان كالايي است كه بسياري از ما احساس مي كنيم كه به اندازه كافي آن را نداريم. بنابراین برای آنان که هایپر مارکت های تهران زمان کافی ندارند خرج آن در فروشگاه خرید مایحتاج روزانه دلچسب نیستاما اگر ما به شما بگوییم راهی هایپر مارکت های تهران برای تهیه لیست خرید مواد غذایی ماهانه وجود دارد که غذاهای سالم و تازه با قیمت مناسب برای شما تامین میکند چه می شود؟

انواع کنسرو و غذایی آماده

این روش باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های ماهیانه میشودما میتوانیم با یک سری سوال و جواب از شما الگوی مناسبی برای هایپر مارکت های تهران خرید ماهیانه و هفتگی شما تهیه کنیم یا شما مستقیما از الگوهای آماده ما استفاده نمایید.زمان كالايي است كه هایپر مارکت های تهران بسياري از ما احساس مي كنيم كه به اندازه كافي آن را نداريم. بنابراین ، هنگامی که ما برخی از آن را اضافی نداریم ، آیا فروشگاه مواد غذایی یا سوپر مارکت جایی که واقعاً می خواهیم آن را خرج کنیم؟

خرید کنسرو و غذای آماده

اگرچه ، برای بسیاری ، انجام مواد غذایی هفته به هفته بهترین راه برای به دست آوردن تمام غذاهای تازه و سالم مورد نظر و مورد نیاز شماست.اما اگر ما به شما بگوییم راهی برای تهیه لیست خرید مواد غذایی ماهانه وجود دارد که شما را سالم و تغذیه کند؟ چه می شود اگر ما به شما بگوییم که می تواند باعث صرفه جویی در هزینه و همچنین زمان شود؟ما برخی سؤالاتی را که در مورد لیست خرید ماهانه دارید ممکن است برای شما ایجاد کنیم و سپس الگوی خرید لیست خرید قابل چاپ را برای شما فراهم کنیم. اگر ترجیح می دهید مستقیم به الگو بروید ، بیشتر از آن استقبال می کنید.

[caption id="attachment_466" align="alignnone" width="275"]خريد انواع مواد غذايي خريد انواع مواد غذايي[/caption]

محصولات لبنياتي

چه نوع مواد غذایی باید در لیست خرید ماهانه من باشد؟اصولاً ، هر چیزی که مدت زمان طولانی را حفظ کند.
هایپر مارکت های تهران این را می توان در چهار دسته اصلی قرار داد:

  • غذای خشک
  • غذای کنسرو شده
  • مواد غذایی کارتن و کارتن
  • غذای منجمد

خرید مواد غذایی خشک

مواد غذایی خشک و کارتن های خوراکی و کارتن های هایپر مارکت های تهران ساده و آشکار به اندازه کافی آشکار هستند. ما در حال صحبت کردن هایپر مارکت های تهران مواردی مانند ماکارونی ، آرد ، برنج ، سس ، چاشنی ها ، گیاهان و ادویه جات ترشی جات ، آب میوه ، شیر UHT و غذاهای نگهدارنده (مثل ترشی) و غیره هستیم.

خرید تنقلات

مواد غذایی از دسته مواد غذایی کنسرو شده و یخ زده چیزی است که اکثر مردم از خرید آنها حساس هستند. بسیاری از این مواد غذایی را سالم تر از گزینه های تازه خود می دانند. اما برای کنسرو و مواد غذایی منجمد ، این نمی تواند از حقیقت بیشتر باشد.

خرید لبنیات

تحقیقات نشان داده اند که محصول یخ زده در مقایسه با تازه هیچ مقدار از ارزش غذایی خود را از دست نمی دهد . همین امر را می توان با غذای کنسرو نیز گفت. در برخی موارد ، مانند با گوجه فرنگی ، انواع کنسرو حتی سالم تر است!بنابراین ، اگر این مورد وجود داشته باشد ، دلیل کمی وجود دارد که شما را از جمع آوری این مواد غذایی طولانی مدت متوقف کند. انجام این کار مطمئناً شما را در طی حدود 30 روز آینده خواهید دید.

محصولات پروتئيني

بیشتر میوه ها و سبزیجات تازه در صورت نگهداری خوب حدود 1-2 هفته دوام می آورند. برخی از موارد مانند سیب حتی می توانند دوام بیشتری داشته باشند.این بدان معنی است که برای نیمه اول ماه شما می توانید قبل از نیاز به گرفتن درب بازکن قلع و یا منجمد کردن درب فریزر ، بتوانید از میوه و سبزیجات تازه استفاده و استفاده کنید. برای یافتن راهنماهای مفید در مورد چگونگی بهره‌برداری بیشتر از عمر مفید محصولات خود ، می توانید از بخش "نحوه ذخیره" ما استفاده کنید.

خريد محصولات پروتئيني در سوپرمارکت اينترنتي

اما حتی در این صورت می توانید مواد تازه خود را نیز آماده کرده و منجمد کنید. می توانید سبزیجات آماده مانند پیاز خرد شده را منجمد کنید و در صورت لزوم آنها را مستقیماً در آشپزی خود قرار دهید. حتی ممکن است کنسرو خود را در خانه داشته باشید تا به حفظ تولید حتی بیشتر ادامه دهید.

انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

حتی نان را نیز با کمی تفاوت در چگونگی ظاهر و مزه می توان یخ زد و ذوب کرد. در صورت قرار دادن مستقیم در فریزر ، گوشت تازه را می توان به مدت یک ماه نگه داشت. شیر و شیر اگر بیش از حد متناسب با بافت نباشید ، منجمد می شوید (اگرچه ما به جای آن پیشنهاد می کنیم شیر UHT بخرید).

انواع نوشيدني

خرید یکبار در ماه به هیچ وجه به معنای براق کردن مواد غذایی تازه نیست. این بدان معنی است که شما باید به انواع کنسرو شده و یخ زده تکیه کنید که به سفر خرید بعدی شما نزدیک تر می شود. اما حتی در این صورت ، بسته به نحوه تهیه ، تهیه و ذخیره مواد غذایی خود ، حتی ممکن است این اتفاق نیفتد.لیست مواد غذایی ماهانه - پس انداز کنید آیا واقعاً با لیست مواد غذایی ماهانه می توانم پس انداز کنم؟

خريد انواع نوشيدني در سوپرمارکت اينترنتي

کالاهای کنسرو شده و یخ زده هزینه کمتری از تازه دارند. در مورد وسایل تهیه شده مانند سبزیجات خرد شده خرد شده استثنائاتی وجود دارد ، اما به طور کلی این یک قاعده خوب است.یک قانون کلی دیگر این است که هرچه بیشتر خرید کنید ، هزینه کمتری کاهش می یابد.

ميوه و سبزيجات تازه

یک کیسه برنج 5 کیلوگرم برای هر کیلو کمتر از یک 500 گرم هزینه دارد.با این حال ، یکی از بزرگترین پول پس انداز این واقعیت است که در ماه کمتر بار در سوپر مارکت قرار خواهید گرفت.خوب ، سوپر مارکت ها زرادخانه های کلاهبرداری روانشناختی دارند تا ما را با پول درآمدی سخت خود درگیر کنند. اینها هایپر مارکت های تهران در سایه پیشنهادها و وسوسه هایی قرار می گیرند که هر چقدر هم تلاش کنید ، مقاومت در برابر آن بسیار سخت است.

انواع مواد غذايي

برای کارهای غیر ضروری پول خرج نکنید. هایپر مارکت های تهران در عوض ، با استفاده از یک لیست خرید ، پس انداز کنید.بنابراین ، اگر کمتر در سوپر مارکت باشید ، به همان اندازه وسوسه نخواهید شد. بنابراین شما نمی خواهید به خرید بسیاری از خریدهای غیر ضروری یا خریدهای ضربه ای که معمولاً اگر هر هفته یا هر چند روز یک بار هایپر مارکت های تهران می رفتید ، خریداری کنید.

خريد انواع مواد غذايي

یک وسوسه برای گفتن وجود دارد که برای هر شخص به "مقدار X" نیاز دارید. اما حقیقت این است که میزان افرادی که برای خرید آنها واقعاً مهمترین عامل نیست هنگام تهیه لیست خرید ماهانه. همانطور که همه این مواد غذایی مدت طولانی را ذخیره می کنند. این بدان معناست که خرید "زیاد" مسئله ای نیست زیرا بعید به نظر می رسد که خاموش شود.نکته اصلی که باید مقدار مواد غذایی مورد نظر خود را برای خرید مشخص کند هایپر مارکت های تهران ، فضای ذخیره سازی است.برای صرفه جویی در وقت و مکان ، برنامه ما را امتحان کنید

خريد مواد غذايي

  • برنامه لیست خرید بالاترین امتیاز را بارگیری کنید
  • همیشه در هر دستگاه با شما باشد
  • دقیقاً همان چیزی را که برنامه ریزی کرده اید خریداری کنید
  • لیست های خرید را با هم تهیه و به اشتراک بگذارید
  • مواردی را مشاهده کنید که به طور خودکار به دسته بندی می شوند
  • برنامه ما را بارگیری کنید

بهداشت و سلامت

هیچ نکته ای برای خرید آنقدر هایپر مارکت های تهران غذای یخ زده وجود ندارد که نتوانید همه آنرا در فریزر خود جای دهید. به همین ترتیب ، مرتباً بر روی سطل قوطی می چسبید هایپر مارکت های تهران زیرا فضای کافی برای نگهداری آنها در آشپزخانه ندارید و یا خانه های کتان می خواهند زندگی در خانه شما را ناخوشایند کنند.

محصولات بهداشت و سلامت در سوپرمارکت اينترنتي

بنابراین ، هایپر مارکت های تهران به جای مقدار غذایی که فکر می کنید غذا بخورید ، از فضای موجود استفاده کنید. این ممکن است بدان معنی باشد که شما قادر نخواهید بود هایپر مارکت های تهران یک بار در ماه بروید. اما حتی پس از آن ، اگر سفرهای کمتری از حد معمول داشته باشید ، باز هم از مزایای آن استفاده خواهید کرد.

خريد اينترنتي محصولات پروتئيني

اکنون که از دانش خاصی برخوردار هستید ، هایپر مارکت های تهران الگوی رایگان لیست خرید قابل چاپ را برای شما ارائه می دهیم. در صورت ایجاد هایپر مارکت های تهران هرگونه تغییر در متناسب با نیازهای خرید خود ، احساس راحتی کنید.

[caption id="attachment_467" align="alignnone" width="300"]خرید مواد غذایی خشک خرید مواد غذایی خشک[/caption]

اولين‌هاي سوپر مارکت اينترنتي

  • گوشت و ماهی تازه (برای انجماد)
  • گوشت گاو
  • مرغ
  • کد
  • هادوک
  • گوشت بره
  • گوشت خوک
  • ماهی سالمون
  • بوقلمون
  • غذای منجمد
  • چیپس / سیب زمینی سرخ کرده و سیب زمینی سرخ شده
  • سبزیجات منجمد
  • میوه یخ زده
  • لبنیات و تخم مرغ
  • کره
  • پنیر
  • تخم مرغ
  • شیر (تازه)
  • شیر UHT
  • ماست
  • غذای کنسرو شده
  • هویج کوچک
  • لوبیای پخته
  • لوبیای سیاه
  • نخود چشم سیاه
  • نخود
  • گوجه های خرد شده
  • سیب زمینی های جدید
  • لوبیا قرمز
  • سوپ
  • لوبیا سفید
  • وعده های غذایی کامل
  • دانه ها
  • نان (برای انجماد)
  • گندم سیاه
  • گندم بلغاری
  • دانه های کوسکوس
  • ماکارونی
  • برنج
  • گیاهان و ادویه جات ترشی جات
  • ریحان
  • فلفل سیاه
  • پودر فلفل
  • دارچین
  • میخک ها
  • گشنیز
  • زیره
  • پودر کاری
  • تکه های چیلی خشک
  • پودر سیر
  • زنجبیل
  • جوز هندی
  • پودر پیاز
  • پونه کوهی
  • فلفل قرمز
  • رزماری
  • نمک
  • فلفل قرمز دودی
  • آویشن

اپليکيشن سفارش از سوپر مارکت اينترنتي

  • سبزیجات تازه (برای استفاده حداکثر 2 هفته یا انجماد)
  • بادمجان / بادمجان
  • آووکادوها
  • فلفل دلمه ای
  • کلم بروکلی
  • کلم
  • هویج
  • گل کلم
  • پیاز / کدو سبز
  • خیارها
  • کاله
  • کاهو
  • پیازها
  • سیب زمینیها
  • قارچ
  • اسفناج
  • گوجه فرنگیها
  • میوه (برای استفاده حداکثر 2 هفته یا انجماد)
  • سیب
  • موز
  • تمشک ها
  • بلوبری
  • انگور
  • پرتقال ها
  • هلو
  • گلابی ها
  • تمشک
  • پخت
  • جوش شیرین
  • ارد
  • عصاره وانیل
  • قند
  • تنقلات، خوراک مختصر
  • بیسکویت / کوکی
  • شکلات
  • ترد / تراشه
  • میوه خشک شده
  • آجیل و خشکبار
  • ذرت بو داده
  • مخلوط دنباله
  • نوشیدنی
  • کاکائو / شکلات داغ
  • قهوه
  • نوشیدنی های پرمصرف / سودا
  • کدو حلوایی / سوزنی
  • چای
  • آب UHT (کارتن)
  • ادویه جات ترشی جات و غذا
  • سس BBQ
  • سس کرنبری
  • سس ماهی
  • عسل
  • ترب کوهی
  • سس تند
  • مربا
  • شربت افرا
  • مارمالاد
  • مایونز
  • خردل
  • پیاز ترشی
  • ترشی
  • سس گوجه فرنگی
  • سس ووسترشر




:: برچسب‌ها: خرید انواع مواد غذایی , انواع مواد غذایی , سوپرمارکت اينترنتي , خريد از سوپرمارکت اينترنتي , خريد محصولات غذايي منجمد , خرید انواع نوشيدني , خريد اينترنتي انواع تنقلات ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: